WinkelOver onsKlantendienstAlgemene verkoopsvoorwaardenPersContacteer ons
FAQ
Vragen
Hoeveel bedragen de verzendkosten voor de gepersonaliseerde fopspenen in BelgiŽ?
Is de aankoop via Internet op de pagina Mijnfopspeen.be verzekerd?
Hoe in- of uitschrijven op onze nieuwsbrief?
Kan ik mijn aankoop op Mijnfopspeen.be annuleren?
Wanneer wordt het geld van mijn rekening gehaald?
Kan ik producten toevoegen aan reeds gemaakte bestellingen?
Wat is de leveringstermijn?
Waarom heb ik geen bevestiging van bestelling gekregen?
Hoe kan ik mijn klantinformatie aanpassen?
Is de naam die op de fopspeen staat bestand tegen kokend water?
Is natuurrubber hetzelfde als latex?
Waarom wordt het latex zuiggedeelte van een gebruikte fopspeen dikker dan bij een nieuwe?
Moet ik latex of siliconen kiezen voor mijn kind?
Hoe vaak moeten fopspenen vervangen worden?
Er zit water in het zuiggedeelte van de fopspeen. Wat nu?
We hebben een promotie code gekregen op een beurs. Hoe kunnen we die gebruiken ?
Wat gebeurt er als u een verkeerd adres opgegeven hebt ?
Wat gebeurt er als u de verkeerde fopspeentjes heeft besteld?
Antwoorden
Hoeveel bedragen de verzendkosten voor de gepersonaliseerde fopspenen in BelgiŽ?
Verzendkosten voor 3 gepersonaliseerde fopspenen: 2,90€
Verzendkosten voor 6, 9 en 12 gepersonaliseerde fopspenen: 3,60€
De verzendkosten worden berekend in functie van de geldende tarieven van De Post.
Terug naar boven
Is de aankoop via Internet op de pagina Mijnfopspeen.be verzekerd?
Ja, de transactie is verzekerd. Wij verkopen per maand duizenden gepersonaliseerde fopspenen in Denemarken, Zweden, Duisland, Frankrijk, Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland en we hebben tot op heden geen enkel geval van fraude gekend. Alle transacties zijn gegarandeerd gecodeerd met de SSL-technologie. De SSL-codering garandeert u een veilige afhandeling.
Terug naar boven
Hoe in- of uitschrijven op onze nieuwsbrief?
Selecteer in het menu "Klantendienst". U kan aanvinken of u zich wilt abonneren of uitschrijven.
Terug naar boven
Kan ik mijn aankoop op Mijnfopspeen.be annuleren?
Het is niet mogelijk om een aanvraag te annuleren of stop te zetten van gepersonaliseerde producten indien de productie ervan reeds gestart is.
Terug naar boven
Wanneer wordt het geld van mijn rekening gehaald?
Mijnfopspeen.be aanvaardt het geld nadat de producten verstuurd zijn vanuit ons bedrijf. Het bedrag wordt bovendien pas afgehouden na de berekening van eventuele kortingen.
Terug naar boven
Kan ik producten toevoegen aan reeds gemaakte bestellingen?
Aangezien wij geen hoger bedrag kunnen aanrekenen dan hetgeen er vermeld staat op de bestelling, kunnen we helaas geen producten toevoegen aan de oorspronkelijke bestelling.
Terug naar boven
Wat is de leveringstermijn?
Wij leveren tussen de 7 en 14 werkdagen voor alle gepersonaliseerde fopspenen, ongeacht de naam.
Terug naar boven
Waarom heb ik geen bevestiging van bestelling gekregen?
Daar kunnen verschillende redenen voor bestaan, zoals een schrijffout bij het opslaan van uw mailadres of het gebrek aan ruimte in uw inbox waardoor u geen mails meer kan ontvangen.
Terug naar boven
Hoe kan ik mijn klantinformatie aanpassen?
Bij de volgende bestelling is het voldoende om de gegevens die wij hebben aan te passen.
Terug naar boven
Is de naam die op de fopspeen staat bestand tegen kokend water?
De gegraveerde naam blijft op de fopspeen staan: de gebruikte methode zorgt ervoor dat de naam bestand is tegen behandeling met kokend water.
Terug naar boven
Is natuurrubber hetzelfde als latex?
Ja, dit is precies hetzelfde.
Terug naar boven
Waarom wordt het latex zuiggedeelte van een gebruikte fopspeen dikker dan bij een nieuwe?
De gebruikte latex is een natuurlijk product dat reageert op externe factoren. Als de fopspeen lange tijd in gebruik is wordt de latex zachter door de warmte en neemt meer vocht op door de porositeit. Daarom wordt de fopspeen dikker door het gebruik.
Terug naar boven
Moet ik latex of siliconen kiezen voor mijn kind?
Deze keuze is een kwestie van voorkeur. Silicone is een synthetisch materiaal dat niet verslijt terwijl latex een natuurlijk product is dat onderhevig is aan het gebruik. Latex fopspenen moeten dan ook om de 4 ŗ 6 weken vervangen worden omdat het zuiggedeelte verkleurt en opzwelt. Silicone behoudt in feite langer zijn vorm dan latex maar is minder bestand tegen scherpe tandjes, en sommige kinderen bijten meer in hun fopspeen dan anderen.
Terug naar boven
Hoe vaak moeten fopspenen vervangen worden?
De levensduur van een fopspeen hangt af van verschillende factoren: het aantal dat u gebruikt en de intensiteit ervan verschilt bij elk kind. Het is aan te raden om de fopspenen om de 4 ŗ 6 weken te vervangen en het is ook zeer belangrijk om ze regelmatig te controleren.
Terug naar boven
Er zit water in het zuiggedeelte van de fopspeen. Wat nu?
Volgens de Europese normen moeten fopspenen gaatjes bevatten om er lucht doorheen te laten circuleren. Deze gaatjes hebben geen invloed op de veiligheid of het gebruik van de fopspeen. Het is daarom ook niet abnormaal dat er water in de fopspeen kan zitten. Dit water zal er vanzelf uitgaan door erop te duwen of door te schudden. De lucht in de fopspeen zorgt voor het snel drogen. Het is dus niet nodig de fopspeen weg te gooien indien er water in is gekomen.
Terug naar boven
We hebben een promotie code gekregen op een beurs. Hoe kunnen we die gebruiken ?
De promotiecode is geldig gedurende 1 week na de beurs. In de 2 stap van de bestelling (nadat u uw verzendingsgegevens hebt ingevuld) kan u aan de rechterkant uw promotiecode invullen . De promotie wordt dan direct toegepast. Wanneer de actie afgelopen is, is het kader ook niet meer zichtbaar
Terug naar boven
Wat gebeurt er als u een verkeerd adres opgegeven hebt ?
KIJK GOED UW BESTELLINGSBEVESTIGING NA !
Indien u het merkt wanneer u de bevestigingsmail krijgt, dan zendt u ons een mail binnen de 48 uur en wij passen het adres direct aan.
U krijgt uw bestelling niet binnen de 14 dagen na bestelling en u merkt op dat het leveringsadres verkeerd is ingevuld :
a. De post zendt ons de fopspenen terug : wij zenden u de fopspenen terug op mits betaling van de postkosten door de klant.
b. De post zendt ons de fopspenen niet terug op : u kan nieuwe fopspenen bestellen via de site. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten.
Terug naar boven
Wat gebeurt er als u de verkeerde fopspeentjes heeft besteld?
Indien uw fopspeentjes nog niet gegraveerd zijn kan u via uw klantenprofiel nog wijzigingen in uw bestelling aanbrengen. Eens de fopspeentjes gegraveerd zijn is het niet langer mogelijk uw bestelling aan te passen.
Terug naar boven

Klantendienst

Kies een onderwerp